فراخوان جذب نیرو

فراخوان جذب نیرو

مرکز مطالعات آمریکا از میان فارغ التحصیلان و دانشجویان (تحت شرایط خاص) مقطع دکتری رشته های زیر نیروی رسمی و همکار پژوهشی می پذیرد:

  • مطالعات جهان- گرایش آمریکای شمالی
  • مطالعات منطقه ای- گرایش آمریکای شمالی
  • روابط بین الملل
  • علوم سیاسی

تبصره: رزومه و سوابق علمی، پژوهشی و تشکیلاتی دانشجویان و فارغ التحصیلان سایر رشته های مرتبط در صورت داشتن توانمندی لازم و علاقه داوطلبین، قابل بررسی است.

علاقه مندان می توانند تا پایان تیرماه ۱۴۰۱ رزومه علمی، پژوهشی و تشکیلاتی خود را از طریق ایمیل مرکز به آدرس Ascenter@chmail.ir ارسال کنند.

* در صورت نیاز، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۷۶۷۰۲۵۱۰-۰۲۱ (داخلی ۲۱۴) تماس بگیرید.

معرفی اجمالی مرکز

مرکز مطالعات آمریکا به عنوان یکی از مراکز محوری و راهبردی تلاش دارد با نگاهی واقع‌ بینانه آمریکا را در عصری که دیگر در آن هژمون برتر جهانی نیست مورد مطالعه و تحلیل دقیق علمی قرار دهد. اما برخی از امتیازات آموزشی و پژوهشی این مرکز عبارتند از:

۱- دارای کلان پروژه پژوهشی در حوزه مطالعات آمریکا می باشد.

۲- این مرکز در حال حاضر دارای رشته مطالعات منطقه- آمریکای شمالی در مقطع کارشناسی ارشد می باشد که از طریق آزمون سراسری دانشجو می پذیرد.

۳- اولین فصلنامه تخصصی در حوزه مطالعات آمریکا تحت عنوان «مطالعات راهبردی آمریکا» متعلق به این مرکز می باشد که حدود یک سال پیش راه‌اندازی شده و تاکنون پنج شماره آن با مقالات در تراز علمی- پژوهشی منتشر شده است و در حال حاضر منتظر طی شدن فرآیند لازم‌ جهت اخذ امتیاز علمی از وزارت علوم می‌باشد. asr.ihu.ac.ir

۴- دارای یک دوماهنامه تحلیلی با عنوان «دوماهنامه تحلیلی مطالعات آمریکا» (آمریکاشناسی) می باشد که تاکنون ۱۳ شماره آن منتشر شده است.

۵- ناظر به مسائل مختلف بین المللی و منطقه ای (با تمرکز بر تقابل تمدنی ایران و آمریکا) نشست های تخصصی مختلفی را با حضور اساتید و صاحب نظران برگزار می کند.

۶- اولین وب سایت تخصصی حوزه مطالعات آمریکا توسط این مرکز راه اندازی شده است.

وب سایت:

www.Ascenter.ir

اینستاگرام:

instagram.com/ascenter.ir?utm_medium=copy_link

ایتا:

eitaa.com/ascenter

آپارات:

aparat.com/Center_for_American_Studies