دهه‌هاست که آنها مشغول نابود کردن فرهنگ ما هستند

دهه‌ها است که آن‌ها، مشغول نابود کردن فرهنگ ما هستند که می‌توانیم نابودی آن را دقیقاً پیش چشمان خود مشاهده کنیم. فرهنگ ما به طور تمام و کمال، معکوس شده است؛ اگر آمریکایی‌های سال 1776، می‌توانستند امروز به دیدن ما بیایند، قطعاً وحشت‌زده می‌شدند. هر چیزی که آن‌ها خوب می‌پنداشتند، اکنون شر و شیطانی به حساب می‌آید و هر چیزی که بد در نظر می‌گرفتند، اکنون خوب تلقّی می‌شود. ما ممکن است، صرفاً در ظاهر به قانون اساسی که آن‌ها به ما دادند، پایبند باشیم، اما حقیقت این است که تمامی ارزش‌ها -که ستون فقرات جامعه بودند- را انکار کرده‌ایم. در نتیجه، فرهنگ ما به‌سرعت، رو به نابودی است و ما می‌توانیم نشانه و شواهد این اتفاق را در اطراف خود ببینیم.

آیا تا به حال، شنیده‌­اید که یک سیاست­مدار بگوید: «آمریکا بسیار باشکوه است، زیرا آمریکا خوب است؟»؛ در یک برهه، این گزاره واقعاً درست بود، اما اکنون، کشور ما به دست افرادی افتاده است که به شکلی گستاخانه، شر و بد هستند. آن‌ها آموزش فرزندان و بیشتر اخبار و تفریحات ما را کنترل می­‌کنند، اداره بیشتر شرکت­ های بزرگ ما، در اختیار آن‌ها است و بیشتر مشاغل و پست­ های مهم قدرت در شهرهای بزرگ را تصاحب کرده‌­اند. البته متأسفانه، آن‌ها کاملاً بر بسترهای قدرت در واشنگتن سلطه دارند. در طول زمان، مردم آمریکا به آن‌ها اجازه دادند تا به آرامی پیش بیایند و در نتیجه، اکنون «صاحبان قدرت»، به حساب می­‌آیند. آن‌ها واقعاً در حال نابود کردن فرهنگ ما هستند. ارزش ­های سنتی آمریکا به بخش­‌های دورافتاده جامعه‌مان، تبعیدشده و به جای آن‌ها، ارزش ­هایی به وجود آمده که انعکاس چیزی است که کاملاً با آنچه زمانی جامعه ما، به آن اعتقاد داشت، مخالف است. در این برهه، بزرگان قدرت به حدی برجسته شدند که درصدد هستند تا القای مسائل جنسی در مهدکودک ­ها را آغاز کنند، همچنین، تلاش دارند تا برخی از اشکال به‌شدت افراطی انحراف جنسی را عادی­ جلوه دهند و فشار می‌­آورند تا دستگاه ­هایی را به راه بیندازند که «متولی تأمین و توزیع دارو»، حتی در مناطق بسیار دورافتاده و حاشیه ­ای کشور باشد.

دولت بایدن[۱] رقمی معادل ۳٫۶ میلیون دلار را برای راه ­اندازی این سیستم در مناطق حاشیه ­ای کنتاکی،[۲] هزینه خواهد کرد و دارو به‌عنوان بخشی از پروژه­ای که توسط مؤسسه سلامت[۳] اجرا می­شود، میان مردم، توزیع خواهد شد؛ در این پروژه، «کیوسک­ های­ خدمت‌­رسانی راه ­اندازی می­‌شود که تجهیزات لازم برای تزریق، نالوکسون، کیت ­های تست فنتانیل، کیت­‌های کمک‌­های اولیه، کاندوم و سایر محصولات را دارند». این ماشین­ ها، به افراد نیازمند به دارو، اجازه می­‌دهند تا به اقلام دارویی مانند سرنگ­ ها دسترسی پیدا کنند، بدون اینکه لازم باشد با کارشناسان حوزه سلامت مرتبط شوند. طبق اعلام مؤسسه ملّی سوءمصرف داروها[۴] به واشنگتن فری بیکن[۵]، این کیوسک­ ها علاوه بر تجهیزات دارویی، «کیت ­های غذا، آب، جوراب و دستکش، محصولات بهداشتی زنان، تجهیزات لازم برای زخم و کتابچه ­های راهنما» را نیز توزیع می‌­کنند. در مدارس ما، مطالعه، نوشتن و حساب، جای خود را به مسائل جنسی، مواد مخدّر و نزاکت سیاسی داده است. وقتی بسیاری از نوجوانان شکننده و تأثیرپذیر، درنهایت بزرگ شوند، رفتاری مانند حیوانات وحشی از خود به نمایش می­‌گذارند، زیرا فاقد شالوده و مبنای اخلاقی هستند. در روزهای آخر هفته، سروصدا و هیاهویی در استادیوم‌­های سرتاسر کشور مشاهده می‌شود، زیرا فصل جدید لیگ ملی فوتبال،[۶] آغاز شده است. اگر شما به رستوران موردعلاقه‌تان بروید، این شانس وجود دارد که خود را در میان گروهی بزرگ از افرادی که مشغول دادوفریاد هستند، بیابید. این روزها، پلیس غالباً به چنین رخدادهایی، حتی واکنش نیز نشان نمی‌دهد، زیرا آن‌ها چندان جدی گرفته نمی­‌شوند؛ اما اگر واقعاً سر یک نفر را از بدن جدا کنید، آن موقع این رخداد به‌اندازه کافی، مهم خواهد بود، زیرا موجب جلب‌توجه‌شان می‌شود.

یک مادر اهل کالیفرنیای شمالی[۷] و صاحب دو فرزند که هفته گذشته، سرش با یک شمشیر از تن جدا شد، شناسایی شده که پدر یکی از فرزندانش، به ارتکاب چنین جنایت خشنی متهم است. طبق گزارش کی جی اُ تی وی[۸]، خانواده کارینا کاسترو[۹] ۲۷ ساله، تأیید کردند که سر او در خیابانی خارج از خانه و در روز روشن، توسط یک مرد با شمشیر قطع شد. به گفته پلیس، قاتل، جوزف رافائل سولانو لاندائته[۱۰] ۳۳ ساله نام دارد که پدر دختر یک­ساله کاسترو است.

منبع: https://endoftheamericandream.com/they-have-been-destroying-our-culture-for-decades-and-we-can-see-it-degenerating-right-in-front-of-our-eyes/

نویسنده: مایکل[۱۱]


[۱] Biden

[۲] Kentucky 

[۳] National Institutes of Health

[۴] National Institute on Drug Abuse

[۵] Free Beacon

[۶] NFL

[۷] Northern California

[۸] KGO-Tv

[۹] Karina Castro

[۱۰] Jose Raphael Solano Landaeta

[۱۱] Michael