در رسای مردی که نترسید و محبوب ماند

دشمنان ملت ایران، کاری می‌کنند که مردمشان، ما را آن‌گونه ببینند که خودشان می‌خواهند (وحشی و عقب‌افتاده) و در مقابل، خودشان را به‌گونه‌ای ببینند که می‌خواهند (پیشرفته و متمدن)؛ و از همه بدتر، مردم ما، کشور خودشان را آن‌گونه ببینند که آن‌ها می‌خواهند (بدبخت و عقب‌افتاده). این سه کار، امروز با هوش مصنوعیِ سوار بر افکار عمومی در فضای مجازی، بیشتر و دقیق‌تر از همیشه، در حال تحقق است؛ اما گویا هوش انسانی ایرانیان، هوش مصنوعی دشمنانشان را هم شکست داده است! یک نمونه‌ آن، مغلوبِ فتنه ترس نشدن ایشان در جنگ ترکیبی اخیر و یک نمونه پیش از آن نیز در رابطه با حاج قاسم زنده و زنده‌تر است!

دکتر مومن نسب؛ دبیر کل جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی

پردۀ اول

وقتی‌که سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، هنوز سپهبد شهید نشده بود، تمام رسانه‌های صوتی و تصویری و بسترهای رسانه‌ای هوشمند و فرا هوشمند متعلق به رژیم صهیونیستی، آمریکا، انگلستان و سعودی، شبانه‌روزی مشغول مغزشویی بودند تا به ملت ما و مردم خودشان، تفهیم کنند که:

۱. ایران، عامل اکثر بدبختی‌ها و ناامنی‌ها در جهان است؛

۲. عامل همه بدبختی‌های بدبختی ساز برای ایران و جهان نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و یک گروه خطرناکِ تروریستی است؛

۳. سپاه ایران، تروریست است، زیرا نیرویی به نام قدس دارد؛

۴. نیروی قدس، خطر اصلی برای جهان و مدافع اسد است؛

۵. پس خطرناک‌ترین فرد ایران، فرمانده سپاه قدس است؛

۶. درنتیجه، چون ژنرال قاسم سلیمانی، پول ایران را خرج سوریه می‌کند، باید در ایران، منفور باشد و چون با نقشه‌های پرهزینۀ آمریکایی‌ها می‌جنگد، یک تروریست جهانی است؛

۷. قاتلِ حاج قاسم، محبوب دل آمریکایی‌ها و قهرمان ایرانیان می‌شود.

پرده دوم

موشک را به ماشین حاج قاسم نمی‌زنند؛

درست به سر حاج قاسم و در ماشین می‌زنند؛

این‌همه کینه از چیست؟

حاج قاسمِ محبوب یا حاج قاسمِ منفور؟!

پرده سوم

حاج قاسم که هرگز برای جذب قشر به اصطلاح خاکستری، سیاه نشد؛

حاج قاسم که نام سپاه را عامل خوش‌نامی می‌دانست و به آن افتخار می‌کرد؛

حاج قاسم که اسلام، انقلاب، امام خامنه‌ای و هر چیز دیگری که به‌زعم عده‌ای دافعه دارد، از زبانش نمی‌افتاد؛

حاج قاسمِ مدافعِ حرم… .

اینک، محبوب‌ترین مرد جهانی تاریخ ایران بعد از امام است!

او آن‌قدر محبوب بود که قاتلش در آمریکا، چهارساله شد و برای دور دوم، رأی نیاورد و منفورترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا لقب گرفت. حاج قاسم نه‌فقط در ایران که شاید اگر در عراق، افغانستان، یمن، سوریه، ونزوئلا، پاکستان یا حتی در روسیه و آمریکا نیز کاندیدای ریاست جمهوری می‌شد، انتخاب اول همه آزادگان جهان بود. این امر را زمانی می‌توان بیشتر درک کرد که حتی نام و عکس این قهرمانِ جهان در امثال اینستاگرام، تحمل نشد و ترس دشمن از مردی را که هرگز نترسید و اسیرِ فتنه ترس نشد، نشان می‌داد. آری! امروز درک همین یک گنج، ناجی ایران و آزادگان جهان خواهد بود.

«من، به‌واسطه تجربه این را می‌گویم: میزان فرصتی که در بحران‌ها وجود دارد، در خود فرصت‌ها نیست؛ اما شرط آن، این است که نترسید، نترسیم و نترسانیم.»