راهکار مقابله با فناوری هارپ ایالات متحده آمریکا

میزان جمعیت هر کشوری، با امنیت آن کشور رابطه‌ای موازی دارد. کاهش جمعیت و دخالت در باور ملت‌ها، راهبرد آمریکا برای تسلط بر کشورها است و ناباروری و همچنین کشتار بی‌رحمانه جمعیت کشورها، یکی از هزاران کاربرد فناوری هارپ است. هدف این یادداشت، بررسی فناوری هارپ به‌عنوان راهبرد نوین دولت آمریکا و راهکار مقابله با آن است.

دکتر جمال بیگی و مهدی عمانی؛ دکترای علوم سیاسی، همکار در مرکز مطالعات آمریکا

هارپ در سال ۱۹۹۳ با هدف بررسی و پژوهش درباره لایه یونوسفر با استفاده از امواج رادیویی با همکاری مشترک بین نیروهای هوایی و دریایی آمریکا شروع شد و در سال ۲۰۰۷ تکمیل و عملیاتی گردید. این پروژه درواقع یک گرم‌کننده یونوسفری مشابه سامانه  SURAروسیه، HIPAS کانادا است (مردانی، ۱۳۹۵: ۹۳). نیکولا تسلا اولین نظریه‌پرداز هارپ در سال ۱۹۱۲ میلادی در ارتباط با این سیستم، نظریاتی را بیان کرد و بعدها دکتر برنارد ایستلاند، سیستم هارپ را اختراع کرد (عمانی و همکاران، ۱۴۰۱: ۵۷).

اهداف آمریکا با کمک فناوری هارپ

۱ـ گسترش بیماری

یهودیان آمریکا برای حفظ موجودیت خود، در پی رسیدن به حکومت واحد جهانی و در نهایت تسلط بر کره زمین هستند و برای این منظور، با ایجاد بیماری‌هایی سبب کشتار و در نتیجه، کاهش جمعیت شدند تا بتوانند به‌راحتی بر جهان حکومت کنند و این فرایند، توسط تکنولوژی هارپ صورت می‌گیرد. چنانچه که دانشمندان در این زمینه می‌گویند که هدف نهایی فناوری هارپ، کنترل همه جمعیت‌ها از طریق پاشش مستقیم و دقیق بیماری‌ها و در نتیجه، بیماری مردم و انقراض آن‌ها در طول بیست سال می‌شود (سانچز، ۲۰۱۳: ۱۳). این مواد سبب بیماری‌های حاد تنفسی از جمله برونشیت، ذات‌الریه، آسم و سرطان شده است و صدها نفر را به کام مرگ می‌کشاند (اسوارتز، ۲۰۱۱: ۱۳۵).

۲ـ تغییرات اقلیمی

تغییرات اقلیمی، ارتباط مستقیمی با کاهش جمعیت دارد؛ زیرا این تغییرات سبب افزایش شیوع برخی بیماری‌ها مانند مالاریا و تب دانگ می­‌شود و همین‌طور از طریق آسیب‌پذیری به آب و غذا، سبب بیماری‌هایی مانند وبا و اسهال خونی نیز می‌شوند که در نتیجه، مرگ‌ومیر ناشی از گرما و این بیماری‌ها را در پی خواهد داشت (خوش‌منش و همکاران، ۱۳۹۴: ۲۲۵). فناوری هارپ، زمین را آلوده می‌­کند و سبب گرم‌ شدن آن می‌شود. این فناوری، پدیده‌ای نظامی است که به‌وسیله آن، کره زمین گرم شده است و آب‌وهوا تغییر پیدا می‌کند و این یک توطئه واقعی علیه جریانات آب‌وهوایی است (فریلند، ۲۰۱۴: ۱۷).

۳ـ تغییر باور و اعتقادات ملت

بیشترین تمرکز دشمن برای نابودی دولت‌ها و ایجاد حکومتی واحد، نفوذ و رخنه در اعتقادات آن ملت‌ها است. آنها به کمک فناوری هارپ، توانسته‌اند حالات روحی و روانی انسان‌ها را به سمت‌وسویی که خود می‌خواهند بکشند؛ به‌گونه‌ای که حتی توانسته‌اند با استفاده از این فناوری، تفکر، باور و احساس مردم را تغییر دهند (بیگچ، ۱۹۹۵: ۱۶).

از مهم‌ترین اهداف فناوری هارپ، در اختیار گرفتن ذهن بشریت است و این همان موج جدید انقلاب در نسل‌های آینده خواهد بود (پوگ، ۲۰۱۸: ۹۸) و این همان تفکر اجباری است و به‌وسیله آن تا حدودی توانسته‌اند در اذهان ملت‌ها نفوذ کنند و این آسان‌ترین روش برای ایجاد حکومت واحد جهانی است. تفکر اجباری، نوعی از عملیات روانی است که به ایجاد فراموشی، افکار مزاحم، ایده‌ها یا ازدحام افکار و همین‌طور به ایجاد توهم منجر می‌شود (جی چو  و همکاران، ۲۰۱۱: ۷۷).

راهکارهایی برای مقابله با سیاست‌های آمریکا

۱ـ تبیین حقیقت

ابتدایی‌ترین مسئله برای مقابله با اهداف دشمن، تبیین حقیقت است و آن آشکار کردن حقایق برای ملت است. چنانچه که خداوند متعال نیز در قرآن، در آیات متعددی به رسول گرامی اسلام (ص) دستور بیان حقیقت را می‌دهند. از طرف دیگر، این امر چنان دارای اهمیت است که رهبر معظم انقلاب نیز در سخنرانی‌های اخیر خود، بارها آن را مورد خطاب قرار داده­اند و فرموده‌اند که «بیان حقیقت همان از بین بردن غبار جهالت است» (بیانات معظم له، ۱۳۹۹) و «در حقیقت، این روشنگری نیز جهاد است» (بیانات معظم له، ۱۳۹۵)؛ بنابراین اصلی‌ترین وظیفه ما، بیان واقعیات برای ملت است؛ چرا که اگر ملت از واقعیات بی‌اطلاع باشند نه‌تنها در دفاع کردن، کنار دولت نخواهند بود بلکه در مقابل آن خواهند ایستاد. اینکه دشمن با این فناوری چه اهدافی را دنبال می‌کند، حقیقت این فناوری چه بوده است و چگونه و از چه راهی می‌تواند به اهداف خود نزدیک شود، باید آشکار شود و فقط با شناسایی این موارد می‌توان در مقابل اهداف جنایت‌کارانه دشمن پیروز شد.

۲ـ تقویت تحلیل سیاسی

یکی از عواملی که در شکست نقشه سیاسی دشمن مبنی بر رسیدن به حکومت واحد جهانی مؤثر است، افزایش قدرت سیاسی ملت‌ها است. نبود تحلیل سیاسی سبب می‌شود که فکر ملت دچار خطا شود. چه‌بسا افرادی شاید باشند که دارای ریشه اعتقادی محکمی هستند ولی دارای تحلیل سیاسی نیستند و این آسیبی جدی بر پیکره حکومت وارد خواهد ساخت. حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) دررابطه‌با نبود تحلیل سیاسی در مردم می‌فرمایند: «چیزی که قدرتمندترین آدم تاریخ (امیرالمؤمنین) را آن‌گونه مظلوم کرد، نبودن تحلیل سیاسی در مردم بود و الا همه مردم که بی‌دین نبودند، تحلیل سیاسی نداشتند» (بیانات معظم له، ۱۴۰۱). این تحلیل سیاسی است که سبب می‌شود اهداف دشمن آشکار شود، زمانی که دشمن سعی می‌کند تفکرات ملت‌ها را نشانه رود، این تحلیل سیاسی است که به کمک مردم و دولت خواهد آمد. تحلیل سیاسی جلوی شایعات و القائات دشمن را می­گیرد و مانع پخش آن خواهد شد.

۳ـ تقویت قدرت سخت افزای و نرم‌افزاری

قدرت نرم‌افزاری همان تلاش برای تسخیر قلب‌ها و مغزها است و تغییر در طرز فکر و نیز تغییر در روش زندگی را هدف قرار می‌دهد (نای، ۱۳۸۵: ۵۵) و آن به طریق القا و اقناع است؛ درحالی‌که قدرت سخت، عینی و محسوس است و به‌وسیله زور و اجبار اعمال می‌شود (اسمعیل اسدی و نجات، ۱۳۹۶: ۱۱۱) ولی آنچه که مهم است، این است که نقطه مشترک هر دو قدرت، تسلط بر دولت‌ها است.

فناوری هارپ تنها تکنولوژی در دنیا است که متشکل از قدرت نرم و سخت است؛ یعنی از طرفی به قدرت نرم متوسل است و می‌تواند افکار را در اختیار خود بگیرد و از طرفی می‌تواند با قدرت سخت‌افزاری، ایجاد بیماری کند و منجر به مرگ‌ومیر شود. بدیهی است در مقابله با چنین تکنولوژی، بایستی از هر دو قدرت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بهره برد. چنانچه که رهبر معظم انقلاب دررابطه‌با تحولاتی که به‌­تازگی رخ داده است، آن را در چارچوب شکل‌گیری نظم جدید جهانی می­دانند و فرموده‌اند: «احتمالاً فرایندهای پیچیده و دشواری در پی آن شکل خواهد گرفت و وظیفه جمهوری اسلامی، حضور سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در این نظم جدید است» (بیانات معظم له، ۶/۲/۱۴۰۱).

۴ـ تقویت مبانی دینی

تقویت مبانی اعتقادی و دینی، به‌نوعی یک وسیله دفاعی در مقابل نقصان عقلی تلقی می‌­شود و انسان برای پیروزی بر مشکلات در این دنیای خشن و بی‌رحم، احتیاج به ایمان و تقویت آن دارد (نوابخش و پور یوسفی، ۱۳۸۵: ۷۶). این تقویت ایمان و اعتقادات مذهبی است که انسان را در مقابل هجوم اضطراب، تردید و ناامیدی، نیرومند و آماده می‌سازد (صادقی جهانبان، ۱۳۷۸: ۱۴۶).

 بدیهی است که اضطراب و استرس، سبب درگیری ذهنی می­‌شود­ و جایی که ذهن درگیر باشد، توانایی جسمی نیز وجود نخواهد داشت؛ چنانچه در این مورد نیز رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند: «اگر ذهن قانع نشد، بدن به راه نمی‌افتد» (بیانات معظم له، ۱۲/۴/۱۳۹۵). حضرت امیرالمؤمنین امام علی (ع) دررابطه‌با شخص مؤمنی که اعتقاداتش تقویت شده است، می‌فرمایند: «المؤمن کالجبل الراسخ لا تحرکّه العواصف»؛ یعنی مؤمن مانند کوه، استوار است که بادهای تند او را تکان نمی‌دهند (مجلسی، ۱۴۰۳: ۳۵۱). حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) نیز در اهمیت تقویت ریشه اعتقادی در مقابله با دشمن می‌فرمایند: «وقتی انسان مؤمن شد، در میدان جنگ هم مثل یک گلوله آتش، در دل هدف می‌نشیند و این نتیجه ایمان و ارتباط با خدا است» (بیانات معظم له، ۱۳۹۵).

جمع‌بندی

از زمان گسترش سلاح هارپ، نظریات گوناگونی در این باره مطرح ‌شده است. برخی معتقد هستند که سلاح هارپ فقط برای تخریب محیط‌زیست و برخی هم می‌گویند که این سلاح برای کنترل یونوسفر طراحی‌شده است البته برخی نیز معتقد هستند که سلاح هارپ برای اهداف دفاعی و نظامی طراحی‌ شده است اما واقعیت این است که استکبار جهانی با هدف رسیدن به نظم نوین جهانی، به کمک این فناوری، اقدامات ضد حقوق بشری انجام می‌دهد.

آن‌ها بر این عقیده هستند که رسیدن به نظم نوین جهانی و رسیدن به حکومت واحد، تنها به‌وسیله کنترل جمعیت و کاهش آن و در برخی موارد، با بردگی ذهنی صورت خواهد گرفت؛ به همین خاطر با ایجاد بیماری‌های مرگ‌بار، درصدد کنترل و کاهش جمعیت برآمده‌­اند‌ و به‌وسیله باران‌های اسیدی، منجر به تخریب منابع طبیعی می‌شوند. تغییرات اقلیمی و آب‌وهوایی نیز یکی دیگر از کاربردهای فناوری هارپ است. ما می‌توانیم به‌وسیله بیان کردن حقیقت فناوری هارپ و اهدافی که آمریکا در پی رسیدن به آن است و نیز با ایجاد آگاهی در مردم، همین‌طور با تقویت ریشه اعتقادی، تقویت تحلیل سیاسی در مردم، تقویت قدرت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و حضور هم‌زمان در صحنه و نیز با اقدام به­‌هنگام، سد راه آمریکا برای رسیدن به اهداف جنایت‌کارانه‌اش شویم.

منابع و مآخذ

بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در مناسبت‌های مختلف، قابل دسترسی در https://farsi.khamenei.ir/.

اسمعیل اسدی، رمضان و نجات، سید علی (۱۳۹۶)، «نقش قدرت در سیاست بین‌الملل»، فصلنامه سیاست، سال ۴، شماره ۱۶٫

خوش‌منش، بهنوش و پور هاشمی، سید عباس و سلطانیه، محمد و هرمیداس باوند، داوود (۱۳۹۴)، «بررسی پیامدهای تغییر اقلیم از دیدگاه حقوق بشر»، مجله علوم و تکنولوژی محیط‌زیست، دوره ۱۷، شماره ۴٫

عمانی، مهدی؛ بیگی، جمال، پور قهرمانی، بابک (۱۴۰۱)، جرم‌انگاری فعالیت‌های ناشی از فناوری هارپ در سنجه قواعد فقهیه، فصلنامه علمی فقه و حقوق نوین، دوره ۳، شماره ۹٫

مردانی، محمد (زمستان ۱۳۹۶)، «سنجش ‌از دور اهداف زیرسطحی با استفاده از سامانه‌های پرقدرت گرم­کننده الکترومغناطیسی یونوسفری»، فصلنامه علمی‌پژوهشی اطلاعات جغرافیایی سپهر، شماره ۱۰۴٫

نای، جوزف (۱۳۸۵)، «قدرت نرم‌افزاری برای موفقیت در جهان»، نشریه مطالعات میان‌فرهنگی، شماره ۳

Bighch, Nick (1996), “Angels don’t play this Haarps advances in tesla technology”, Earth pulse Press, Vol. 2

Je Cho, Yang, Keun Song, Sook, Hyun Jang, Sang, Woo Chang, Jin, In Lee, Byung, Heo, Kyoung (2011), “Simple Partial Status of Forced Thinking Originated in the Mesial Temporal Region: Intracranial Foramen Ovale Electrode Recording and Ictal PET”, Journal of Epilepsy Research, Vol. 1, No. 2, pp 76 – ۸۰

Freeland, Elena (2015), “Chemtrails, HAARP, and the Full Spectrum Dominance of Planet Earth”, Feral House, Vol. 1, p. 10

Pugh, Joye Jeffries (2018), “The knowledge of Good and Evil”, Sacred word published, Vol. 2, pp. 1 – ۳۲۶

Sanchez, Anthony (2014), “Are you ready for the truth, HFO high way”, UFO High way Books, Printed in the United States of America, Vol. 1, p. 187 Swartz, Tim (2015), “The Lost Journals of Nikola Tesla”, Global Communications, Vol. 1, p. 136